Jak dbamy o bezpieczeństwo w Przystanku w związku z Covid-19
Procedury bezpieczeństwa jakie wprowadzamy w naszym Przystanku w związku z wirusem COVID-19
Wszystkim gościom przed zameldowaniem w hotelu mierzymy temperaturę. W przypadku stwierdzenia podwyższonej temperatury zastrzegamy sobie prawo do odmowy zameldowania.
Na terenie obiektu, w częściach wspólnych i przy wejściach, udostępniamy naszym gościom dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk.
Ograniczone jest rutynowe sprzątanie pokoi – odbywa się jedynie na wyraźne życzenie gości.
Po każdym gościu pokój jest dokładnie sprzątany, dezynfekowany oraz ozonowany.
W każdym z pokoi znajduje się pojemnik ze środkiem odpowiednim do dezynfekcji.
Nasz personel - zarówno w recepcji, za barem oraz w kuchni, nosi maseczki i rękawiczki.
Nasz Przystanek jest sprzątany i dezynfekowany ze wzmożoną częstotliwością i pod specjalnym nadzorem. Na bieżąco odbywa się dezynfekowanie ogólnych toalet, blatu recepcyjnego (po każdym gościu), klamek, poręczy, uchwytów oraz innych, często dotykanych powierzchni.
Śniadania podajemy naszym gościom do pokoju w formie indywidualnych koszy śniadaniowych. Nie organizujemy posiłków w formie bufetów.
Nasza restauracja przygotowuje tylko dania na wynos - posiłek można zjeść w pokoju hotelowym lub w specjalnie przygotowanych miejscach na zewnątrz, np. nad rzeką. Przystankowa kuchnia czynna jest w godzinach 12.00 - 20.00
Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób nie zakwaterowanych.